肾机

LOF仅存图,约稿/授权☞微博@肾机
Pixiv id=3708468

SCREAMING BLOODY MURDER.

我发现sum 41的歌总能表达我此刻的心境。

Lyric/

I’m not quiet myself these days,
最近几天我心绪不太平静

Guess we all come undone time to time in different ways
我想我们会以各自不同的方式,在一次又一次尝试后成功

Well,I have myself to blame.
我有我自己的责任

Guess I don’t understand, I need help many ways.
我觉得我不太明白,我现在需要帮助了

God’s got no plans for me
上帝没有给我未来

Well I’m gonna tell you one thing:
好吧我现在就告诉你一件事

I don’t got the patience, all the time!
我一直都没什么耐性

What can I say?
我能说什么呢

I’m not angel,
我又不是天使

I’m not forsaken,
也不是被遗弃的人

But I can bleed!
但是我能流血

Tear me open I believe
将我撕开,我相信

God will send the one to bleed!
上帝会让某个人去承受痛苦

And no one can deceive,
而且没有人可以欺骗

what it’s meant to be
这意味着什么

And "Bloody Murder" we will scream!
对于一个血腥的杀手来说

Well I guess it’s time for me
哼哼这次轮到我了

Tell me what I’m left to believe in?
告诉我我还能相信什么

‘Cause I don’t know the concept
因为我不知道

Of the pain
伤痛的概念

I don’t want the fate
我不需要命运

I’m just losing
我只在失去

I can’t prove it,
我能证明一切

Watch me bleed!
看着我流血!

Tear me open I believe
将我撕开,我相信

God will send the one to bleed!
上帝会让某个人去承受痛苦

And no one can deceive,
而且没有人可以欺骗

what it’s meant to and
这意味着什么

Bloody Murder we will scream!
对于一个血腥的杀手来说

God will send the one to tear me open!
上帝会派一个人来把我撕开

‘Cause I’m,
因为我

Not Giving Up,
不会放弃

Your self control!
你的自制力

Suffocate to the plug
塞住自己并且窒息

I’m my
我是我自己

Worst Enemy
最大的敌人

Who can’t be saved
谁也无法拯救我

I’m Just his disgrace
我只是他的污点!

Tear me open I believe
将我撕开,我相信

God will send the one to bleed!
上帝会让某个人去承受痛苦

And no one can deceive,
而且没有人可以欺骗

what it’s meant to an
这意味着什么

Bloody Murder we will scream!
对于一个血腥的杀手来说

God will send the one to tear me open!
上帝会派一个人来把我撕裂

These days are strange it’s true.
这些日子相当奇怪

There’s nothing I’d change,
我没改变任何事情

no mistakes that I’d undo.
也没做错任何事情。

上一篇 下一篇
评论
热度(3)
©肾机 | Powered by LOFTER